Tillbaka

Jag mobilbloggade under hela dagen i GBG, men det verkar inte som inläggen har kommit fram... Dåligt!

Nu under helgen har jag helt enkelt glömt bort att blogga. Men har inte direkt gjort så mycket speciellt endå...
Igår var jag och kollade på Adams match och sen gick jag över halva Våxnäs.
Idag har jag varit med pappa, mamma och Jakob och köpt två nya datorer (tror min mamma är knäpp), fiskmat och en liten fiskhåv (nu slipper jag försöka fånga fiskarna med en såsslev när jag ska städa akvariet...!)

Jag har även blivit jättesjuk.
Näsan rinner, jag hostar och nyser som fan, det känns som jag har snor i hela huvudet (haha) + att jag tror att jag har fått bihålsinflammation och ögoninflammation. Inte så kul... Trots det ska jag vara duktig tjej och försöka pallra mig iväg till skolan imorgon. Har ju trots allt bara mina favvoämnen, matte och foto :)
______________________________________________________

Just nu sitter jag nere i mitt rum och lyssnar på min nya BDskiva. Var nere på Ica förut och köpte lite cola o chips (Man får unna sig sånt när man är sjuk. Okej?!)

Det känns som att jag har en tsunami av snor i hjärnan, så nu ska jag snyta mig.
Ska försöka komma ihåg att uppdatera mer sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0