Sängen

Ligger i min säng och kollar Facebook och BDB.
Jag skaffade BDBHD förut, så nu kan man se mina bilder i HD-kvalité. Även att fler folk ser ens bild om man har BDBHD = man får fler kommentarer = riktigt nice!

Imorgon är det skola som gäller, dock inte så länge.
Börjar dagen 12.25 med svenska. Sen har klassen engelska A, vilket jag inte har eftersom jag redan har fått betyg i den kursen. Sen är det historia, fast den är inställd eftersom vi hade så mycket historia idag. = Jag går i skolan mellan 12.25 och 13.40 imorgon. Ganska soft!
Funderar på att åka och städa hos farmor efter skolan. Så blir det nog!

Nu blir det strax kudden.
Ska se till att få riktigt mycket sömn inatt. Det behövs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0