Kort skoldag

Kom hem runt halv ett-tiden.
Kom dock inte in i huset eftersom jag glömt min nyckel. Duktik tjej är jag!
Ringde Anton - inget svar.
Ringde Jakob - inget svar.
Ringde mamma - kunde inte komma med nyckeln.
Så jag lade mig på en badenbadendyna på altanen och tänkte sova, haha.
Efter ett tag minuter ringde mamma och sa att Malin (hennes kompis/arbetskompis) slutade och kunde ta med mammas nyckel och lämna den till mig. YAYYY!
Efter typ fem minuter kom hon med nyckeln, eller ja, jag mötte upp henne på Gunnarskärsvägen, men ah.
Tack för det Malin!!!

Jag kom in i huset runt... halv två/kvart i två tiden kanske.
Nu sitter jag här vid datorn och har precis levlat i både Farmville och Sorority life :D

Jag börjar få ont i halsen också... JAG FÅR INTE BLIR SJUK TILL PÅ FREDAG!!!!
Ska ju till Göteborg med min älskling då...!!! :(
Jag brukar seriöst aldrig bli sjuk, men när jag väl blir det så är det ALLTID när jag ska göra något riktigt kul. Så det förvånar mig inte om jag blir sjuk... :(



Något bra är att jag har fått två Ugly Ducklings i FV :D


Kommentarer
Postat av: jullan

DU FÅR INTE BLI SJUK!!!!!!!!!! :(<3

2009-09-14 @ 15:26:43
URL: http://gullegullelitenbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0