Idol

Sitter och kollar på Idol. En kille som är aslik Peter Jihde var nyss med och sjöng.
Vet inte om det är något bra efter Idol. Är det det så blir det att kolla på TV. Annars... vet jag inte.

Imorgon har jag skola till 15.10. Har dock håltimma mellan 09.50 och 12.20, ganska drygt.
Efter skolan ska jag till farmor igen. Pengar är NICE.

Och du som kommenterar anonymt kan fara åt helvete.
Ska jag behöva lösenordsskydda min blogg pga att anonyma djävlar har så dåligt självförtroende att de måste klaga på andra och försöka inbilla sig att de är bättre? Idioti!
Kommentera och säg vem du/ni är annars kollar jag upp ditt/era IP och anmäler dig/er :)

Hare gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0