Hemma

Kom hem för... ganska längesedan. Har bara inte orkat uppdatera. Sorry for that!

Idag hade jag skola till kl. 12.00. Då kom Almir till min skola. Fast vi (vi=Soffan, Almir och jag) åkte till stan direkt, så... x) Väl där drog vi runt lite och sen åkte vi (nu är vi = jag och Almir) tillbaka till skolan för jag skulle fixa med några papper. När jag gjort det åkte vi till stan igen. Där träffade vi Adam, Linda, Sonny, Mergim osv. Nice.

Runt tjugo över fyra så kom mamma och hämtade mig och jag åkte då med henne och handlade mat och dret.

Nu sitter jag hemma och lyssnar på Renegade Five.

Vet ni vad?!
Imorgon drar jag till Göteborg. HÅKAN HERE I COME!!!!!!!
(Kan ju iallafall låtsas vara liiite peppad på hans spelning... :P)




GBG HERE WE COME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0