Gomöööööööra

Har nyss fixat mig.
Sitter just nu på tredje våningen och väntar på att klockan ska bli halv elva så jag och pappa kan åka...
Vi ska på ett "möte" - kan inte säga mer än så. Jag är ganska nervös, men det kommer nog gå bra.
Efter "mötet" ska jag till skolan och ha tyska och svenska tror jag.
Det lär nog bli ganska slappt med tanke på att det är första lektionen i tyskan och på svenskan läser vi bara.
(Alla andra i klassen får läsa en tråkig bok som heter Hannah med H, medans jag får läsa Twilight :D
Det beror på att jag läste Hannah med H förra året i skolan (jag går ju om ettan nu...)

Jag ångrar faktiskt inte att jag valde att gå om.
Nu har jag många håltimmar, vilket jag verkligen behöver pga att jag lätt blir trött och sliten.
Dock är det ganska jobbigt ibland att ha håltimma själv om det inte finns något att göra. T.ex plugga.

Jag vet inte vad jag ska göra efter skolan idag.
Blir nog bara att åka hem och ta det lugnt. Plugga lite kanske... :)

Ha en bra dag så hörs vi sen!


Kommentarer
Postat av: jullan

min babe på biiild

2009-09-03 @ 14:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0