30 seconds to mars

Sitter och skördar i Farmville (ja, jag är nörd) samtidigt som jag lyssnar på 30 seconds to mars. 30STM är nostalgi på hög nivå.
Jag minns i högstadiet när jag ALLTID gick runt och spelade The Kill och From Yesterday på repeat i min MP3. 30STM är riktigt bra faktiskt. Om du inte har hört dom så kolla in dom på Spotify eller YouTube vettja :)

Imorgon har jag bara en lektion! Så himla gött :)

Efter skolan ska jag nog åka till farmor och tjäna lite pengar. Skulle sitta fint med lite extra till Göteborg.
Blev ju helt plötsligt 2000 kr fattigare idag, helvete.

Nu ska jag springa ner och hämta min mobil och se om min bebi har skrivit något, hoho.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0