100 kr rikare

Drog till skolan med 11.22bussen imorse. Åkte med Soffan och Anna.
På torget träffade jag Macko. Sen åkte vi (jag, Soffan och Anna) till skolan och hade svenska. Efter svenskan slutade jag, men det gjorde inte Anna och Soffan - ÄGDA :D
Då åkte jag till torget och hoppade på 5:an till Orrholmen för att åka och hjälpa farmor. Jag dammsög ett par rum. Hej 100 kr <3 och sen fick jag mat. 14.47 åkte jag till torget och väntade på 15.15bussen hem.

Jag kom hem för typ en timma sedan. Under den timman har jag inte direkt hunnit göra något. Nu sitter jag och pratar med It's Almir bitch (han borde känna sig ärad som blir nämnd i min världskända blogg :D) på MSN och funderar på att sätta på en Mötley-CD. Red, white & crüe eller Girls, girls, girls...? Hmmm...!

Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0